當R&D遇上End-user……

當R&D遇上End-user……

  1. 一定唔會好似童話故事咁美滿。
  2. 今晚,用手電幫媽咪打長途電話,跟手將藍芽hand-free俾媽咪講長途,我就負責做人肉電話檯,當人肉電話檯做得耐,人就開始神遊太虛,諗起有關媽咪同消費性電子產品既趣事。
  3. 話說係好耐以前,當時數碼相機重未超越百萬大關<MegaPixal>,普遍只有三十萬像素既年代,媽咪有日捉住我問了以下問題﹕<阿仔!我想買部數碼相機><媽咪,數碼相機比較唔方便喎,例如無得晒相!><咁咪用電視睇相咯!><數碼相機記憶體太少勒,你映幾張相就無得再映喎><咁帶埋部電腦去映,映完抄去電腦咯!><你去旅行重帶電腦?><咁咪用長途電話傳番屋企咯!><咁….咁….咁….媽咪,邊個教你買數碼相機架?><係你舅父>…………以上說話我當然明白,媽咪呢個End-user既要求又唔係錯喎,只係當時技術未成熟未普及化,媽咪既要求換做今時今日就比較簡單,當時?哈哈哈!最正係舅父唔係廿零三十歲既青年人,而係五六十既阿叔級人馬,講真,我當時重未有考慮買DC既理由,亦無佢地咁In!
  4. 好多人當Engineer係萬能維修技工,有乜野神左都推俾你,有個同事講得好,電壓高過15V既唔識整,我就覺得依家既消費性電子產品根本無得整,乜野功能都Integrate係一兩粒IC裹面,拆粒IC出黎重貴過<連工包料>成個module換﹔而大部份消費性電子產品係保養期都唔會壞,一過保養先壞,死未?講番轉頭,大部份R&D Engineer最叻唔係整好任何野,而係唔睇Manual玩任何產品,通常玩到出左事先睇,因為佢地認為其他人諗既人機界面一定係正正常常,對不起,總有人用左腳食飯單手行路,例如,好多諾記手電都要講緊電話先可以較大細聲。

當醫護人員遇上肛門空虛者……

  1. 抵死纏綿,呢段關係無法擺脫
  2. 今晚睇<House>,Dr. House係門診部門為一位年青人提供醫療資詢,從呢年青人站立不安既情況,Dr. House斷定年青人肛門被異物入侵,之後年青人承認塞左一部MP3 player入去……
  3. 我唔太理解好此道者心態<無論塞前或塞後>,相信會有人做過研究,而香港地方細細,急症室亦間唔中收到唔少新症,咁當然唔少得女星塞高球既傳聞,以下講既係另一個﹕
  4. 有一次同學聚會BBQ,其中一位青春少艾H君係ER做,佢係大家BBQ之際,向大家簡介一下工作近況<當然,圍在燒烤爐旁皆非常人也,食慾絕無影響>,話說,H君當夜更,有人神情非常痛苦地入ER求醫,H君問我地知唔知件異物係乜野,我答左係鱔,因為我有睇報紙呢!鱔魚通常鑽左入洞就唔肯出來,甚至咬住洞內任何物件!噢!…………我唔多清楚直腸大腸有幾多神經線,不過最後醫生用藥物整死絛鱔再拉出黎,真係唔死得算佢大命,見慣世面既H君只記得有同事當場講﹕<嘩!搞乜?海鮮檔丫?>



    發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 三月 2006
    « 二月   四月 »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,971 hits

