無題

  1. 今個星期又要做漂流教師,唔知點解今次無乜火,提唔起勁。
  2. 上星期同朋友食午飯,講起之前見工事件,朋友重火滾過我﹕話說某官方背景機構對我有興趣,兩次搵說客向我招手,人地咁有誠意,考慮左一段時間之後,我都心郁郁想去見見面,見面之前我已經向對方問明工作性質同講清楚我大約既要求﹔好勒,見完面之後俾齊晒參考資料,之後等左一段幾長既時間都無回覆,我本來都想打電話問下情況,但諗諗下既然係你搵我,而且對方之前已經認識我好一段時間,咁好應該俾個交代我丫﹔不過,之後發生兩件事,令我連對方既交代<假設有>都無興趣聽,一>有唔止一兩個上過去見面既人講番,對方似乎只係想收料。二>上幾個星期,本來既空缺已經請左人,人係我認識既,佢既要求應該好低。。。。本來價低者得無乜咁奇,但你明知我幾高幾大,唔岩就唔好撩我啦!麻煩!
  3. 唔經唔覺,Apple已經三十年,我上次用Mac都已經係上世紀既事<舊公司連NeXT都有>,呢個月人人講蘋果,我反而想講下SUN Micro.,佢無咁耐歷史<廿幾年>,亦唔同市場,但佢同Apple既經歷有少少相似﹕創制/推動不少市場重要標準,經歷過領導市場既歲月,步入低潮,再力求轉變﹔Apple近年推出iPod、OS X、Intel CPU platform等,SUN有Open Source、linux on SUN<連M$ Win都有,祌經!>、轉用性能/價格比極高既AMD platform等,只差MP3未有打算出。
  4. 其他公司出既Platform?Apollo、DEC、HP、NCR、SGI、NEC、Fujitsu?未死既都唔方好得去邊,因為上左Intel Itanium條船,係IBM同SUN重有得玩下。

  1. 1 刀中不二 » 以和為貴?

    […] 尋日得舊老細告之,某官方背景機構已填之空缺又再出現<不過重會唔會搵我唔知,我會唔會去又唔知>,通常有經驗既僱主係唔會考慮太過underpay之求職者,呢個世界係公平既,平野唔一定唔好,但求職者要求過低,一係佢思考能力低<重請佢?>或者對市場不了解<佢會因了解分手>,一係另有所圖﹔算啦,請人果班人都無乜水準。 […]




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 四月 2006
    « 三月   五月 »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,977 hits

