小巴奇異事件。。。

剛剛睇左Nikita介紹既正片,我都有個親身體驗<連題目都懶諗>﹕

話說百厭仔仍然係太太肚皮裏面未出世之時,有一次同太太搭小巴,因為無乜孖位,唯有坐係尾二果個孖位<尾軸上面>。因為架小巴空調不足,太太坐左一陣就要打開窗通下氣,好勒!前面孖位好大聲講繁電話果個四眼瘦仔,佢竟然係我同太太注視下,關左我太太旁邊隻窗!重望都無望過我太太一眼!當然亦無問過我地意見啦。

我太太當然黑面掘住四眼瘦仔個背影,一時之間我太太竟然未發作喎<好多聽過呢個故仔既朋友都以為我太太會出手,我都以為係,因為呢件事之前幾個星期,我太太因為小巴司機意圖飛站,上左車之後鏟左個司機五六分鐘,我同媽咪係旁邊唔敢插咀,小巴司機就死晒狗>,我只係知道大肚婆唔可以得罪,當時我太太既眼神大約係零下三四十度左右啦,連我個心都發毛,不過發毛還發毛,我都怒啤緊四眼瘦仔,因為佢講電話重大聲過我,我根本聽唔倒之前個電話講乜。

好勒,四眼瘦仔終於傾完電話,佢好死唔死擰轉頭啤我地一眼,跟住擰轉頭又啤多一眼再開口同我講野,

四眼瘦仔﹕<喂,可唔可以借張紙巾黎用下!

我一路啤,冷冷咁答佢﹕<無喎!

四眼瘦仔好招積咁擰番轉頭﹕<無咪無咯,唔駛咁寸既!

我火起大聲講﹕<無就係好寸架拿?。。。下?

我出晒名大聲,全車人都聽得好清楚,難得全車乘客同司機都無人八卦擰轉頭睇野喎﹔跟住全程四眼瘦仔無再出過聲,靜靜地睇街,我就拎住把野等佢再答咀就濕佢,我太太亦好配合當時氣氛無出聲。

到左總站,四眼瘦仔好快消失左,我太太同我講以為呢次實打交,點知。。。。

Related topic:

未解決!未解決!未解決!

乞人憎

八卦新聞一則


  1. 個四眼仔都算白痴兼無腦喇,自己丟架!

  2. 如果佢再答咀或者任何動作,一定俾我呢個四眼肥仔打爆缸。

    唔知佢知唔知自己企左係人生交叉點呢?




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 四月 2006
    « 三月   五月 »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,971 hits

