今日蘋果。。。

Steve Ballmer 談蘋果

Haha!……

我除左笑,諗唔倒有乜更好評語,最好笑係。。。係人都知IPod唔係乜野驚天動地、空前絕後既新發明,但係咁又點?從來大賣既產品都唔需要乜野新發明,只係人地諗倒<你諗唔倒>將各種現有技術轉一轉、重新配搭就可以賣得。

傻仔CEO,我又問下你勒﹕

  1. M$上一次有創意既產品係幾時?乜有咩?
  2. IPod出既時候,我夠睇得通呢條水有得做咯,如果唔係舊老細同你一樣咁高,舊公司分分鐘上左市添,所以話呢個世界有好既idea都要有好既老細配合,M$呢類公司有咩<是旦一樣>?
  3. 另一個例子,當初預言手電會有Mega Pixal鏡頭既高人我都識佢,但係又點?你有咁既馬都唔代表你係伯樂,低水平既老細有咁既胸襟、視野咩?呢d高人咪要走咯。手電加相機一d新發明、新技術都無架,咁你諗倒有乜勁野未?

MBP散熱膏過多引致過熱?

邊過教你地咁用散熱膏架,你估多就係好?

新廣告,Get a Mac,我比較鍾意Restarting同Network。




    發表迴響

