我有壓力!

今日連陳乙東都出埋,<巴士阿叔>呢個Symbol,重可唔可以玩多一個月呢?一個月後香港市民可以消化左佢未?

二零零一,我俾舊公司lay-off,因為總公司裁定香港同日本分部成本高過美國本土<頂佢個肺!佢地食飯食兩三粒鐘、Cubical大我地一倍起碼、又無壓力、手尾同豬頭骨又係我地執>。

二零零一,我見倒第一架機撞世貿,已經知道係恐佈襲擊<因為睇過小說>,第二日返工,個個老細好似死老豆加死老母加死隻狗咁款,因為九一一,公司要 chapter 11,一年內失業二重奏。

二零零三,沙士期間,患上胃液倒流,醫生叫我唔好俾咁大壓力自己,我諗﹕日日見倒老董同董太、日日戴口罩返工、公司下一層有人染上沙士、大妹既朋友既父母染上沙士死亡、今年九月結婚但酒樓因沙士而無限期停業、我連結唔結得成婚、邊日結婚、有無人黎飲我都唔知。。。。。點會無壓力?

二零零四,爸爸因病去世,佢去得好痛苦。

二零零四,因為馬料水化學動物園班小丑太廢,要我呢個外人做示範俾董凸手睇,佢條廢人一入間房所有軟件即時死亡<幾邪!>,董凸手重問我d野睇唔睇得,睇你老味!

二零零五,頂唔順三個廢柴老細玩死間公司,劈炮!同年,另一間新公司又執!

二零零六,我重係度三顧草蘆!我重係度撲黎撲去!

你有壓力,我都有壓力!


  1. 老闆你真係好有壓力喎.

  2. 有壓力都好架,可以推動自己不斷向前,因為一停低後面舊大石就責瓜你!

    所以,當我見教師同師範生教院學生成日話好大壓力,我想話係香港邊個無壓力?

    P.S.好多人話做野壓力大,以我為例,以前經常因為老細發神經,唔止一次為趕死線,四十八小時唔訓困係房仔,對住十幾台機不停禁制<我肯定我一個月禁Mouse button 既次數,等於好多人既一生>﹔連績個幾兩個月日日返工,日日由零九到二五<甚至二八>,第日一樣零九。。。。。。佢地試過咁既壓力未?




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 六月 2006
    « 五月   七月 »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,971 hits

