三號波、速食の悲劇

我依家唔係一個正常既上班族,掛八號風球與否,對我無乜影響,我諗我可以比較持平地評論應否停工停課。

今日下午約左長毛及 Nelson 去東九睇鋪位,由新界出九龍,沿途都幾大風幾大雨,路邊有唔少吹斷左既雨具,所以我寧願著 GORE-TEX 外套﹔係九鐵上面,打左個電話俾朋友<綽號﹕表叔>,我以為佢係四川返左香港,點知。。。。。。原來飛機停飛令佢被困成都,表叔可憐夸夸問我香港係咪所有飛機停航,表叔啊表叔,我真係無睇新閒報導。

人大左,我唔會講掛唔掛八號風球,一定係受政治、經濟影響呢類不負責任既說話<正如我唔會話六合彩有無人中頭獎都係馬會做馬>,但係,我希望天文台重新檢討現時「熱帶氣旋警告信號」準則,維多利亞港內唔係好大風,唔代表其他地方唔大風﹔或者勞工處/大機構檢討下依家既停工指引,依家香港人唔係靠港內捕魚為生

不過,維港咁大風都未掛八號,天文台唔俾人插到反轉至奇!去片

好勒,睇完鋪,去左一間叫做潮苑既茶餐廳飲野,三個人叫左凍奶茶、凍咖啡、凍檸茶、咸牛肉蛋治。。。,凍咖啡無味、凍奶茶無茶味、凍檸茶無茶味<檸檬都無味>、蛋無蛋味、麵飽硬而無味。。。唉?!

好啦,到左夜晚勒,我平時好少幫襯快餐店,如非必要唔好搞我,但今晚無可奈何幫襯左大快活,一個焗豬扒飯,頂!大快活應該改呢個飯名做「焗豬肉乾伴生米」,痴線架,焗飯都整成咁!

***
依家凌晨兩點,出面好大風,唔知表叔上左機未呢?本來想打電話俾佢,但係無謂浪費佢部手電既電量啦,等佢可以打下其他更重要既通話,佢係成都機場等上機已經好痛苦。




    發表迴響

