隔行如隔山

以下講既野好 Q 嚴肅。

朋友/同事 Addie 以前話過 d 人成日以為我地係 I.T. ,係呢個月,我已經俾三個人以為我係 I.T.﹕

甲﹕「你做既係咪就係孖田果 d ?」
<甲為我阿媽,孖田係我既妹夫,無辦法,阿媽眼中,用電腦搵食都係一樣唧>

乙﹕「你做乜架?」
我﹕「同電子有關行業」
乙﹕「即係 I.T. 啦!」
我﹕「…………………..」
<為免解釋,我咪講"同電子有關"咯>

丙﹕「喂,我公司請 I.T. 喎」
我﹕「我唔係做 I.T. 架」
丙﹕「係咩?」
<我心諗,次次見面都解釋,次次都唔記得,丙為某大集團 HR >

我再講多一次,我唔識教人用 MS Office ,我只係用「vi」,聽過未?

隔行如隔山,好似醫院咁,你估著白袍就係醫生?同行亦如隔山,我好怕人地自認同行,講左你又唔明,重要死充!就以半導體業為例,只計生產部門<即係連 R&D 都唔包>,已經包括左﹕物理、化學、光學、力學、機械、物料、電鍍、測試。。。等專門技術,分工好細,其實好多工業都係咁,有人做左廿幾年都係做隻 RAM cell 咋!

唔好講咁複雜,剩係一支鉛筆,你知道有幾多工序?用左幾多種材料?

  1. Sell 寬頻都話自己係IT人啦!

  2. 咁查實你做盛行?

  3. 講開IT 人令我諗起哎啤,他算是IT 人吧?從前他常自嘲,「哈佛小甜甜」也曾是IT 人。

  4. 其實「哈佛小甜甜」學成後有無做過 I.T. 既工架?

    你可以「安慰」哎啤,如果派個短裙靚女上黎 support ,我都受架,就算佢連電線同 network cable 都唔識分,點都叫做有野睇丫,哈哈哈!

    係我果行,以前真係有個咁既短裙姐姐仔,上親黎公司就剩係派紀念品。。。同 show 身材。




發表迴響

  • 網誌分頁

  • 其它

  • 分類

  • 文章存檔

  • 九月 2006
    « 八月   十月 »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 75,117 hits

