朋友之三

今次講既係朋友之間既信任。

呢幾日,我忽然好想參加一個抽獎遊戲,只要提供朋友既電郵地址越多,中獎機會越大,但我諗諗下,做乜要出賣朋友?<我明知呢個抽獎之後,朋友們會收到大量推銷廣告>

大家可能會認為我戇居,「電郵地址」之麻,係,我戇居!

***

如果你唔信我,重問我做乜?

好多人十五十六、心大心細既時候,都鍾意問下朋友既意見,本來咁大個人既你,唔考慮我既建議無乜所謂,但都唔好次次都選我唔建議既「 option 」丫!就算係都唔好俾我知丫!

唔通好似部份女性咁,買野時問男友意見,其實只係想我地附和下?

***

我發覺原來咁多年來知道左朋友既唔少秘密,有部份相信將來都要跟我落地獄咯?<唔通周圍同人講?>

各位,你地放係我度既「秘密」,可唔可以過黎領返走?好阻地方丫!

我唔擔保有一日,我會飲大左,係呢度爆左出黎架!

Related topic:

朋友朋友之二


  1. 電郵地址喎,我視電郵係私隱,如果有人當我個email address 去換取利益,唔得喎.

  2. 唔係個個好似我同你咁諗,而且,重點係每個人都有佢認為值得出賣你既理由,只係乜時間、乜價錢、同出賣你既乜野。

    好似電影"英雄本色"話齋﹕「道義已經唔存在…………」




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 十二月 2006
    « 十一月   一月 »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,971 hits

