之前見 pk_ 兄寫「酒」呢個題目,搞到我都想拎支酒出黎啖番兩口,不過喉嚨同個鼻唔爭氣,唯有「寫」出黎止下癮~

記得細細個已經試過飲酒,但感覺上唔多吸引,唔多明白大人做乜飲 d 咁苦既野,到左十六、七歲,先開始領略出酒既「味道」,除左同表哥出去老尖飲番兩杯,閒時係屋企都會嘆番支啤。

本來一直都飲得唔多,直到出黎做第一份工,嘩!公司對面有成十間酒吧,就開始黎料,果時唔理開唔開 OT ,都要落去坐下,飲番幾杯先安落。

主要飲啤酒,或者係威士忌、 Vodka ,我就唔鍾意溝乜溝物,近年聽倒人話要「綠茶」?下?咁重飲黎做乜?我連 cocktail 都麻麻地,最多飲 Bloody Mary ,飲酒都係鍾意簡簡單單加幾粒冰就可以﹔我鍾意飲酒,但係唔需要何時何地都要飲,由其係吃晚飯,當個個打緊邊爐食緊刺身或者「去飲」,由十六到六十都要飲番杯既時候,我通常都係﹕「唔該俾杯茶我!」,飲完酒,食乜都無味啦,唔好搞我!

咁有時一個海鮮做主菜既晚餐,再加支白酒我都好受落既,我更喜歡用酒做調味料~

飲酒係享受而唔需要強調自己飲得,何況我真係唔多飲得,所以「隊」、「劈」唔好預我,見倒人地一桶桶、一打打咁黎,對唔住,唔岩我咯。但呢個世界就係咁,當你唔多飲得,就個個以為你好飲得,甚至有新郎哥擺我出黎「頂」,不過我係兵不血刃果種,因為搞事者以為我「難哽」而「縮窒」多!最搞野試過有兩位仁兄拎大半支 XO 黎「挑機」,我話好丫,我指指檯上重有大半未凍既紅豆沙,叫佢地「吹」左先,佢兩個竟然好認真咁商量左一陣之後走左去,我又過倒骨!

酒同雪茄一樣,你都係追求越來越好既貨色,唔一定係銀碼,而係想試下更上一層樓既感覺。

以前唔識野,以為自己鐘意芝華士,卒之大妹買俾我果支,飲極都飲唔晒!

因為大妹有個朋友係賣酒既,所以有一段時間我睡房收埋左好多支好好飲既紅酒、白酒,你叫我去研究,我就無乜心機勒,但依家就算其他朋友介紹既,又總係覺得唔夠正~

我酒齡唔算長,出黎做緊第一份工無幾耐,可能飲得太多身體就出事,竟然係皮膚敏感,我好乖真係停左一排醫返好又黎飲過,一直飲到開始知道節制,終始人唔係機器, Quota 有限。飲得最狼既就係同韓國人一齊合作做 project 既時候,由玉露、真露,到紹興酒、玫瑰露,真係飲到差 d 唔識返屋企﹔就算有乜理由都好,我從來唔俾自己醉到要人抬,幾時係最後一杯,自己最清楚~

有機會再講下雪茄、甚至咖啡


  1. PK_

    > 飲酒係享受而唔需要強調自己飲得

    呢句真!囉來劈,喜力定藍帶,頭幾杯可能仲知道有分別,之後已經無晒分別。同食辣一樣,太辣,食得到又點,食物本身既味都會消失晒。

    > 有機會再講下雪茄、甚至咖啡

    好好好!

  2. pcheung

    雪茄同咖啡小弟都high過,雪茄自生活擔子加重後已經戒左,依家得返咖啡作為生活支柱,期待刀中不二兄的分享!

  3. 竟然有同道,好!




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 三月 2007
    « 二月   四月 »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,977 hits

