無間道<二>

我叫呢單野做無間道,的確有先見之明,因為有續集勒!

上星期收到風,朋友公司再出現內鬼,不過,就同上一單應該無乜關係,不過,今次既層次高左,內鬼唔係小職員,而係老細既祕書!所犯既罪行亦非常嚴重!

唔係吹水,上一次我都認為重有內鬼,不過當事人就唔想再查落去,我明既,咁搞落去對員工既士氣有好大影響,不過聽講當事人就幾唔開心下,佢自問對員工都算唔錯,但好明顯「痴心錯付」咯!

今次就更傷啦,祕書喎!佢係知道你間公司最多內幕消息既人,俾佢反你,重傷過俾女飛啦!

我咁睇,唔係你最親密既人無資格背叛你,唔係機構內中高層人物就唔算有價值既內奸!各位,請記住呢兩句說話!當年 MI5 唔止一次俾 KGB 滲透,重要係高層添,死未?

今次呢位潛伏係老細身邊既「細作」,除左私下將出貨次序更改,令相熟客人有利外,更竟然向客人提供公司內部既價格資料,甚至鼓勵客人利用資料向老細討價還價,哼!炒得啦!

***

上面個 case ,除左老細心傷,公司有錢銀損失外,其他無「作反」既員工,心情亦一定唔好受~

其實一個好員工,受到乜野影響會做出背叛既行為呢?唔知有無人研究過呢?壞老細唔明白,好老細更唔明白~

以我所知,好多打工仔,覺得拎公司小小著數係無乜問題既,例如最小事既利用公司資源做私人事務,再大件 d 既拎走公司既文具、信紙之類,更大獲既例如受賄、出賣公司內部資料等。。。。。。

唔知係咪要用破窗理論 (Broken window theory) 黎解釋呢種行為呢?

我係檯底寫左一篇有關當年我呢個小職員點樣背叛公司、甚至策反同事既文,希望我有時間整理好佢啦!

Related topic: 無間道




    發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 三月 2007
    « 二月   四月 »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,977 hits

