整機

我未訓,因為我係度「意圖修復」一隻 partition table 已被破壞既硬碟~

呢幾日無乜心機寫 blog ,除左無事忙之外,心情亦唔多好,好多野有口難言,再加上「老爺」電腦壞左唔知乜野,我估係裏面隻硬碟用左六年要息勞歸主,好彩硬碟內無乜重要野,但係,諗住接駁隻滿載「工具」既硬碟上去維修,點知,依家連呢隻碟都出事添!

頂!呢隻碟裏面好多野架!

***

我最憎整電腦,我從來唔覺得有任何樂趣可以發掘倒,就算同靚女整機都係咁話!教靚女玩電腦同打機就夠勒!

同理,我有興趣駕駛靚車,但唔代表有興趣整車,每次見電影裏面有壞車場面,男主角二話不說就打開車頭蓋猛咁睇,我都覺得好好笑,好多人分分鐘連換呔都未識,識睇乜?

***

我唔同一般人心目中既所謂「工程師」形象,我唔係 born to repair! 部「野」正正常常行得走得,你要我掂下佢都費事!好地地,做乜要拆乜裝乜?

我黎用電腦架咋!




    發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 三月 2007
    « 二月   四月 »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,971 hits

