船廠夜 game

尋晚睇「一擲千金」,個節目我無乜興趣,不過參加者原來係警務人員,佢分享果個係油塘圍捕「重裝悍匪」既故事,我都經歷過。

大約十年前,我同隊友經常轉戰各「夜場」,其中一個就係油塘茶果嶺道既船廠,呢個船廠好似曾經拍過電影《G4 特工》,裏面大到可以「蕩失路」,第一次去既時候,我地玩左好多座建築物,有好大好大既多層鐵皮屋、貨倉、維修廠房,但係重有唔少未入過去既,例如第二次去玩既八層辦公大樓。

既然第一次玩到唔捨得走,第二次就搞大佢,我地呢邊動員左五十至六十人,去到重有兩班人係度,加埋大約七、八十人,兩班人之中既一隊「民兵」,提議玩「兵捉賊」,我地全部人捉佢地十個。

一叫「開始!」,成班「飛虎」就係大門口草地衝入去「搜」佢地去黎,唔夠一分鐘,草地上一個人都無咯,我同三個隊友再加四條裝備精良既廢柴就「分」到一幢八層辦公大樓黎「搜」,我地四個一條樓梯,四位廢柴就另一條樓梯,逐層「搜」。

搜得幾層,四位廢柴就大叫上面有人開火,又話上層有鐵門,攻唔上,最後我都唔記得點攻左上去中層勒,我地就覺得好奇怪,如果有敵人,佢地又可以退得咁快上另一層既,重乜野蹤影痕跡都無?果四位廢柴重驚到要走先喎!頂佢地個肺丫!

咁我地唯有四條友再攻上去啦,我都有 dd 緊張架,可以咁快無聲無息消失既敵人,下一分鐘俾佢地「圍」又有乜咁奇?卒之攻到上八樓,同其他樓層唔同,可能係老細既辦公室或者係文件儲藏室,裏面一 d 間隔都無,一眼睇晒只有幾個文件櫃,邊度有人?!

大家明白點解果四位叫做廢柴啦!謊報軍情喎!

係八樓望過去遠處既建築物,打到「彭!彭!」聲,事後佢地話班「犯」全部死守係建築物裏面既一條冷巷,果四位廢柴見倒乜。。。。

打完第一場,吹完水,第二場又「開飯」,「開左飯」唔夠幾分鐘,就有人用「大聲公」叫所有人出晒黎,我地十幾人離大門口唔係太遠,最早出到黎,見幾位阿蛇係草地中央位置等緊我地,因為太多人,之後十幾分鐘不斷有人出黎<最多係飛虎>,我地成班人「圍」幾位阿蛇,不過阿蛇有兩架 EU 車既火力喎!

最後當然無得玩啦,唯有返歸~

P.S. 果晚隔離拍緊《烈火雄心》,重嘈過我地~

P.P.S. 未經許可,進入私人地方係犯法架~


  1. someoneelse

    你講的是War Game?點樣先至可以加入啊?我好想知道。

  2. 好簡單,搵齊幾個<越多越好,下有解釋>有興趣既朋友,去報名入場玩一兩次,真係覺得適合自己先再考慮添置自己既私人裝備~

    人數越多,越容易編排成班朋友自己玩,唔駛同其他人玩~




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 五月 2007
    « 四月   六月 »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,977 hits

