誤解

今日同友人食晏,講講下講到 Keynote ,佢話上次學校份功課取得最高分,但就俾其他組既同學投訴,因為友人該組因為使用 Keynote 製作 slide 才擊敗其他對手,哈?!

Keynote 比 Powerpoint 超卓唔駛我講,我都明白失敗者總要搵個借口,不過呢個理由唔多成立咯,你無內容你用乜軟件都無用啦,用套好既軟件只係更快、更得心應手將你既概念實現出黎,而唔係幫你產生概念既~

***

你對人事事坦誠,原來係無用既,根本人地就係鐵板一塊唔聽你講,但衰左就呻你唔幫手!分分鐘重俾面色你睇!

***

「你講佢就訓,訓醒都唔識問」

原來「唔明」呢兩個字比性病更難向人啟齒,唔明~唔明~


  1. 別問我是誰

    其實好坦白講 ,

    你講好多野我都唔係好明。

    但係我又唔會點去問你喎。

    因為...問題實在太多,

    因為唔想令你嘔血,

    最緊要既係我唔想比人罵!

    我都係覺得番屋企自己諗下好過。

    重有...上次真係對唔住。

    我真唔知原來我既說話對你影響咁大。

    我會還你一個清靜既空間既。

    darkman

  2. 唔駛對唔住 ^^

    其實每一個課節之間都盡量俾大家發問,如果唔出聲,我就無辦法勒﹔至於「鬧」呢個手段,多數係針對態度問題而唔係知識,「知識」唔可能係鬧番黎

    教唔同人有唔同方法,有 d 人活左幾十年都係胡里胡塗,你唔兇神惡殺,佢就當你耳邊風

    例如「消毒劑」事件,我係夾係你果個機構同另一個機構之間既夾心人,有得選擇,我真係唔想理




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 八月 2007
    « 七月   九月 »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,977 hits

