老翻文化

以下內容絕對係講完又講、又長又 X 既尿布文章,自瀆用,無誠勿閱~

最近我先知道原來有人買樓時要求經紀將佣金以另一種形式全數回贈<公司那份佣金當然不可能>,而經紀又願意只係咬份"老底"喎?

我唔係想知成個過程合唔合法,而係買家同經紀完全將"服務/商品/交易費用"零成本化,簡直係某 d 人心中既「烏托邦」啦,點解提供左服務,唔可以收取合理<或者係之前協議定下>費用呢?

當然經紀可能因為再開唔倒單就俾人炒而逼住白做,但係乜野教育消費者咁既邏輯?以前買野講價人地開價二佰,你還價廿皮<大陸 mode ,係香港會俾人追打>,最後可能六十成交,依家唔係勒,一開口就唔駛錢~

當我聽完以下既敘述,我明白晒﹕

"咩老翻丫,咩照抄丫,你個支玩具槍咪又係抄真槍,咪又係老翻,我再抄你有乜唔岩?"
乜道理?紙鶴係咪又老翻真鶴?

"乜你支野咁乜貴,我支老翻平過你、正過你喎!"
乜唔係免費咩?做老翻唔係開善堂咩?


  1. 經紀費可以回贈咁神奇?寫篇案內人darkman 爆下料好喎。

  2. 唔好咯,別人的故事留番別人來寫吧~




發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 九月 2007
    « 八月   十月 »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,971 hits

