向孳瘤說不

我成日係度諗,有無可能有一日我會投一票俾葉劉呢<先不論選區問題>?

其實我唔擔心將來佢上台做特首會帶來鐵腕統治,係零三年「阿爺」受到既教訓,呢個情況出現既機會比較少,擔心「凍水煮蛙」、新生代被政府洗腦、泛民自毀長城被淘汰好過啦,咁係咪就要投佢呢?對唔住,俾一個比煲呔曾更無識見、更無能力、更無 EQ 、只有野心比佢多既人做特首,我擔心佢會出醜影衰我地香港人多過佢會搞我地~

再睇下係咪大家價值觀、政治立場相差太遠呢?咁做政客可以包裝得倒既,你睇下今次係咁意包一包,已經可以模糊化倒咁,幾多人爭住話佢有承擔有能力<雖然你問十個,九個都答你唔倒,剩低果個都係俾 d 似是而非既答案你>,難保零八年立會選舉佢可以被包裝倒成為一個「新聖人」,但對唔住,我重對佢既所作所為記憶尤新,果位「以權謀私」而入冊既前議員「打包」功力雖高,但我無人地咁易俾人洗腦

最後,我諗除非葉劉做反對派啦,咁我會投佢一票既,唔係話民主派人士無可能成為多數派,甚至執政<當然機會比較微,但我都重好樂觀>,而係葉劉,甚至民賤聯呢 d 只係識「舔」當權者屎眼既所謂政客,有種做反對派咩?到時咪第一時間伸出黎「舔」!西瓜靠大邊丫麻!

「搞對抗無前途!」,哈哈哈!唔通做走狗有前途?

人狗不兩立~




    發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 十二月 2007
    « 十一月   一月 »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,977 hits

