君子交絕,不出惡聲

最近無乜心機寫野,除左近呢一個月比較忙,更要處理一件因「反面」而要加速處理既新工作

本來我同 F 君都有幫一位朋友手,有車馬費收番,其實大家無拖無欠,至於是多是少我自己都唔係太介懷,反正不滿意就拉倒算,唔駛為呢 d 事而傷神<諗下有無其他路數好過啦>,亦無謂為丁點利益而傷害友情

我亦成日安慰 F 君無謂太在意,朋友間公司我地無股份,甚至連一個職員既身份都不如,人地唔聽你呢個所謂顧問既意見,算啦

其實我一早預左對方唔再想用我,朋友同佢既拍檔諗乜我點會睇唔穿?<佢拍檔唔鍾意我同 F 君,盲既都睇得出> F 君為我而唔高興,我反而好淡然,套用我上一段既睇法,無既,朋友絕對有權咁做,我只係介意,點解要編一個罪名俾我呢?

既然你要唱我,不論你係有心定無意,目的為何,友情二字,不用再提~亦終於明白對方身邊既人點解會一個又一個咁離開~

我無興趣唱番對方,只係覺得有 d 事情,已經不用再留手

且看後事如何!




    發表迴響

  • 頁面

  • 其它

  • 分類

  • 彙整

  • 六月 2008
    « 五月   七月 »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • 本 著作 採用 Creative Commons 姓名標示-非商業性-相同方式分享 2.5 授權條款授權.

    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.
  • 被劈次數

    • 74,971 hits

